نیسان از روزهایی که داتسون نامیده می‌شد راه زیادی را پیموده است. نیسان موتور شرکت خودروسازی ژاپنی چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر یوکاهاما قرار دارد. این شرکت در سال 1933 از ادغام شرکت داتسون با گروه نیسان توسط "آیکاوا" پدید آمد که در نهایت نام نیسان برای آن انتخاب شد. شرکت نیسان نیز برای عقب نیفتادن از رقبای خود که در بازار آمریکای شمالی فعالیت میکردند مانند تویوتا و هوندا، برند اینفینیتی را برای بازار آمریکای شمالی خود تاسیس کرد.

در این بین شرکت خودروسازی فرانسوی یعنی رِنو نیز با خرید بخش عمده سهام این شرکت تا سال 2008 مالکیت 44درصد سهام نیسان موتور را بدست آورد.

حال که به صورت کلی با نیسان موتور آشنا شدید، میپردازیم به موضوع داغ امروز که توسط "تیم تولید محتوای کارخونه" برای شما آماده شده است.

عکس Nissan GT-R - 1

  •        نیسان GT-R 2024 تریم T-Spec را بازمی‌گرداند و دارای إصلاحات جدید دیگری است. این خودرو در دو رنگ بسیار خاص که ممکن است باعث علاقه‌مندی شما شود عرضه خواهد شد. نیسمو 600 اسب‌بخاری با دیفرانسیل لغزش محدود جلو و ظاهری کربنی.
  •        دارا بودن یک بال عقب جدید (اسپویلر) که 10درصد رشد کرده است و یک بسته ظاهری کربنی منحصر به فرد.

نیسان روز پنجشنبه در سالن خودرو توکیو محصول جدید خود را GT-R 2024 را با گزینه‌های رنگ جدید، آیرودینامیک بازطراحی شده و دیگر پیشرفت‌های جزئی برای نسل R35 که تا حد زیادی در طول عمر خود بدون تغییر باقی مانده است، رونمایی کرد. دو مدل Premium و T-spec دارای همان 565 اسب بخار قدرت و 630 نیوتن‌متر گشتاور از موتور 3.8 لیتری V-6 توئین توربو مونتاژ شده دستی هستند و نسخه ارتقا یافته نیسمو همچنان این ارقام را تا 600 اسب بخار و گشتاور 657 نیوتن‌متر تنظیم می‌کند.

قدرت آن از طریق سیستم استاندارد ATTESA ET-S به هر چهار چرخ ارسال می‌شود که می‌تواند تقسیم گشتاور جلو و عقب آن را بسته به ترجیح راننده تغییر دهد. تعویض دنده نیز از طریق گیربکس شش سرعته دوکلاچه در عقب همچنان ادامه دارد.

نمای جلو و عقب خودرو بازطراحی شده‌اند و با نسخه‌های قبلی متفاوت هستند، GT-R اکنون از یک توری نازک‌تر در جلوپنجره استفاده می‌کند که به منظور بهبود خنک‌کنندگی و کاهش کشش است. با وجود افزایش گزارش شده در نیروی رو به پایین، نیسان توانست ضریب درگ GT-R را کاملاً بدون تغییر در 0.26 نگه دارد.

عکس GT-R 2024

سطح تریم T-spec برای سال 2024 باز می‌گردد و در دو رنگ انحصاری عرضه می‌شود. طبق گفته نیسان، اولین، Millenium Jade، قبلا فقط در R34 V-Spec II Nür موجود بود، در حالی که دومی، Midnight Purple، برداشتی مدرن از Midnight Purple III از R-34 GT-R V-Spec است. T-spec همچنین دارای ترمزهای کربن-سرامیکی از نیسمو، و همچنین گلگیرهای جلوی عریضتر، کنترل خودروی پویا نیسمو و نسخه طلایی رنگ رینگ‌های 20 اینچی نیسمو است. دارای نشان منحصر به فرد با مشخصات T در داخل و خارج است و با تودوزی سبز تیره Mori در داخل ارائه می شود.

عکس GT-R 2024 1

نوع نیسمو متمرکز بر مدل GT-R بار دیگر دارای لاستیک‌های پهن‌تر، کالپرهای ترمز جلو شش پیستونه، کالپرهای عقب چهار پیستونی، دیسک‌های ترمز کربن-سرامیکی و مجموعه‌ای از محصولات کربنی دیگر است. بال عقب نیسمو تقریباً 10 درصد بزرگتر از مدل قبلی خود می‌باشد و روی تکیه‌گاه‌ها قرار می‌گیرد. تیم نیسمو همچنین لبه جلو، دیفیوزر عقب را در تلاشی برای افزایش نیروی رو به پایین بدون ایجاد مانع در درگ طراحی کرد. بسته ظاهری جدید Nismo با چرخ‌های 20 اینچی فورج شده RAYS قرمز رنگ، کاپوت فیبر کربنی و طراحی منحصر به فرد پوشش موتور در دسترس است. گزینه رنگ خاکستری Stealth منحصر به تریم Nismo است.

عکس GT-R 2024 3

نیسان در حال برنامه ریزی برای ارسال جدیدترین خودروهای جدید در فصل بهار به نمایندگی‌ها می‌باشد، به هرحال اگر شما به دنبال این خودرو هستید فعلا باید منتظر بمانید. هنوز در مورد قیمت آن صحبتی نشده است، اما تقریبا می‌توان گفت که مدل‌های فعلی از 115.000 دلار برای Premium و 212.000 دلار برای Nismo شروع می‌شوند.

دیدگاه ها (0)

محصول به لیست علاقه مندی اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد

با استفاده از تنظیمات کوکی میتوانید تجربه کاربری بهتری در سایت ما داشته باشید