معرفی و بررسی تخصصی پورشه کاین 2024

  

اشتباه میکنید اگر بهروزرسانی آینده پورشه کاین 2024 را در اواسط چرخه بهعنوان یک تغییر چهره صرف توصیف کنید، زیرا بیشتر پیوند قلب به ریه در قالب تغییرات قابل توجهی در بسیاری از پیشرانههای آن است. تیم مهندسی همچنین تعویضهای مفصل ران و زانو را در قالب تغییرات معنیدار تایر و سیستم تعلیق به آن داده است. اما اینها حرکات نگهداری سالمندان نیستند. بهتر است آنها را بهعنوان ارتقاء بیونیک در نظر بگیریم که به منظور ارتقای وضعیت موجود کاین است.

معرفی پورشه کاین 2024 - تصویر 1 

تغییرات شاسی

علاوه بر این، قضاوت در مورد عناصر آرایشی و زیبایی غیرممکن است. نمونههای اولیهای که ما رانندگی کردیم، بهطور مؤثری با رنگ مشکی قوطی جغجغهای، چراغهای جلو و چراغهای عقب با چسب استراتژیک استتار شده بودند. بنابراین به سختی می توان در مورد چراغ های LED اصلاح شده جلو و عقب هیجان زده شد، اما یک عنصر کلیدی در همه این موارد برجسته بود. موضع کاین توسط لاستیکهای با قطر بزرگتر سختتر شده است. در اصطلاح آفرود، آنها 31 اینچ هستند، که آنها را کمی بیش از یک اینچ بزرگتر از قبل می کند.

دلیل این امر افزایش قدرت خارج از جاده نبود، بلکه سطح بالاتری از راحتی در چرخش و چسبندگی مکانیکی به دلیل وجود یک وصله تماس بزرگتر بود. اگرچه چرخهای پایه از 19 به 20 میرسند، اما بسیاری از چرخها به همان قطر قبلی هستند، که نه تنها به این معنی است که دیوارههای جانبی بیشتری وجود دارد، بلکه مجموعههای لاستیکها نیز هوای بیشتری را در خود جای میدهند، که به نوبه خود به پورشه اجازه میدهد با کاهش فشار تایرها سود مرکب کسب کند. لک زدن در واقع، نمونههای اولیه مانند Velcro چسبیده بودند، اما تا حد زیادی بدترین بافتهایی را که آسفالت درشت و شکنجهشده تنگترین درههای مالیبو ارائه میداد فیلتر کردند.

معرفی پورشه کاین 2024 - تصویر 2

اعتبار جزئی یک پله بالاتر میرود، زیرا اکنون حتی مدل پایه به صورت استاندارد با دمپرهای تطبیقی PASM عرضه میشود. فنرهای کاین با فنر هوا، با فنرهای بازنگری شده که به جای سه محفظه دارای دو محفظه هستند، آن را ارتقا میدهند. این کسری ظاهری در واقع یک گام به جلو است زیرا دمپرهای PASM اکنون دریچههای تنظیم فشار و برگشت متمایز دارند نتیجه کنترل بسیار دقیقتر و توانایی بهینه سازی بهتر در پاسخ به شرایط داده شده و انتخاب حالت راننده است. اصلاحات دیگر شامل تجدید نظر در سیستم فرمان محور عقب برای افزایش قدرت مانور و بهینه سازی مجدد سیستم بردار گشتاور عقب برای پویایی بهتر است.

 

پیشرانه های بازسازی شده

اگرچه بهروزرسانیهای بالا در رانندگی روزمره اهمیت بیشتری دارند، پیشرانههای احیا شده و اصلاحشده تفاوت اصلی در اینجا هستند. تغییرات عمدهای برای رعایت قوانین آلایندگی رو به جلو ضروری تلقی میشد، اما همانطور که اغلب در مورد پیشرانههای مدرن اتفاق میافتد، استراتژیهای مدیریت موتور توسعه یافته، برای سوزاندن سوخت به طور کامل نیز تمایل دارند که راه را برای قدرت بیشتر باز کنند. چنین موردی در اینجا است.

در انتهای محدوده، موتور 3.0 لیتری توربو V-6 کاین پایه، دارای قدرت 14 اسب بخار بیشتر است که به جای 335 اسب بخار فعلی، 349 اسب بخار قدرت دارد. افزایش گشتاور با جهش از 332 به 369 پوند فوت نشان دهنده افزایش 11 درصدی است. در همین حال، V-8 توربوی دوقلو که به توربو GT کاملاً دلخراش در بالای زنجیره نیرو میدهد، به زودی به جای 631 تنها 651 اسب بخار قدرت تولید میکند و گشتاور آن بدون تغییر در 626 پوند فوت باقی میماند که نشان دهنده محدودیت ظرفیت احتمالی برای انتقال گیربکس هشت سرعته تیپترونیک S است.

معرفی پورشه کاین 2024 - تصویر 3

بزرگترین تغییرات در وسط محدوده اتفاق میافتد. کاین S که در حال حاضر از یک موتور 2.9 لیتری توئین توربو V-6 با قدرت 434 اسب بخار و 405 پوند فوت نیرو میگیرد، در حال بازگشت به ریشه های V-8 خود است. موتور جدید 8 سیلندر 4.0 لیتری توئین توربوی کوتاه آن 469 اسب بخار و 443 پوند فوت قدرت دارد که تقریباً 10 درصد بیشتر از هر کدام را نشان میدهد. ما میتوانیم در مورد واکنش چشمگیر دریچه گاز و قدرت عبور آسان آن صحبت کنیم، اما حساسیتهای کودکانهتر ما کاملاً از دور آرام V-8 متمایز آن و رعد و برقی که میتواند از دیوارههای تونل پخش کند خوشحال است.

 

E-Hybrid پیشرفته

در همین حال، آقای اسپاک واقعاً آنچه را که پورشه با E-Hybrid انجام داده است، که در واقع یک پلاگین هیبریدی است، دوست دارد. مجموع قدرت ترکیبی کمی افزایش یافته است، از 455 به 464 اسب بخار. نقش موتور 3.0 لیتری توربو V-6 کاهش یافته است، اما تقویت بزرگی در قدرت نیمه الکتریکی پیشرانه وجود دارد. موتور الکتریکی اکنون 174 اسب بخار به جای 134 اسب بخار تولید میکند و توسط یک باتری بسیار بزرگتر پشتیبانی میشود که اکنون با ظرفیت ناخالص 25.9 کیلووات ساعت به جای 17.9 کیلووات ساعت (تقریباً 20.6 کیلووات ساعت قابل استفاده در مقابل 14.3 کیلووات ساعت در E-Hybrid فعلی). یک سیستم ترمز ترمز اصلاح شده اجازه میدهد تا ترمز احیا کننده تا پایان توقف ادامه داشته باشد و در رانندگی ما قدرت ترمز احیا کننده و نرمی E-Hybrid در واقع بهبود قابل توجهی را نشان داد.

 

اهداف بازسازی عبارتند از بهبود برد فقط الکتریکی، افزایش پایداری حالت EV و موتور بنزینی بهتر mpg. ما نمیتوانیم در مورد کارایی صحبت کنیم و رتبه بندی های جدید EPA هنوز در دسترس نیستند. پورشه پیشنهاد میکند که میتواند دو برابر برد WLTP خود در اروپا کسب کند. اما در ایالات متحده، برد الکتریکی فعلی فقط 17 مایل است. ما انتظار نداریم که این دو برابر را ببینیم، اما 30 مایل را به عنوان یک امکان متمایز میبینیم - برای اینکه کاین E-Hybrid 2024 را به یک PHEV بسیار معتبرتر تبدیل کنیم کافی است. علاوه بر این، با شارژر داخلی استاندارد جدید که به جای واحد استاندارد رقت انگیز 3.6 کیلووات امسال و ارتقاء ضعیف 7.2 کیلووات 11.0 کیلووات قدرت دارد، قابلیت شارژ سریعتر را نیز خواهد داشت.

 

فضای داخل کابین

پورشه فضای داخلی را از همه اینها کنار نگذاشته است. کاین یک پنل ابزار منحنی و نمایشگر مرکزی جدید با الهام از تایکان دریافت خواهد کرد. صفحه نمایش ابزار 12.7 اینچی فوق العاده است و انتخابگر دنده تایکان در کنار آن قرار دارد. یک صفحه نمایش لمسی مرکزی 12.3 اینچی آشنا درست در سمت راست قرار دارد، اما خوشبختانه الهام گرفته تایکان در اینجاست. دریچههای زیر به صورت دستی تنظیم میشوند و در زیر آنها مجموعهای ثابت از ضامنهای کنترل آب و هوا قرار گرفتهاند که در یک صفحه شیشهای کوچک قرار گرفتهاند، با یک دکمه مرکزی تنظیم صدا در پشت.

یکی از چیزهایی که ما بیش از همه از آن قدردانی میکنیم روی فرمان کانتوری زیبا ظاهر میشود، جایی که دکمه کنترل حالت که در حال حاضر فقط با سفارش Sport Chrono میتوانید به صورت استاندارد به دست آورید. در همین حال، سرنشین یک صفحه نمایش 10.9 اینچی برای خود دریافت میکند که زاویه دار و قطبی شده است تا راننده نتواند آن را ببیند. ایده این است که اجازه دهیم سرنشین جلو تا حد امکان پخش ویدئو پیش برود، اما هنوز برای ما روشن نیست که آیا این امر با تنظیمکنندههای ایالات متحده موافقت میکند یا خیر. یکی دیگر از نکات برجسته داخل کابین: پد شارژ بی سیم تلفن همراه خنک می شود.

قیمت و وسعت کامل مشخصات تا زمانی که نسخه نهایی منتشر نشود و کاین 2024 به طور رسمی اواخر امسال معرفی شود، منتشر نخواهد شد. تنها چیزی که پورشه در این مرحله میگوید این است که قیمتها «در صورت تعدیل تجهیزات، با مدل قبلی برابری میکنند». این ممکن است رمز افزایش قابل توجهی برای کاین پایه باشد، که اکنون دارای استاندارد PASM، چراغهای جلو ماتریس LED، چرخهای 20 اینچی، کلید حالت روی فرمان و سایر موارد است. در مورد کاین S، این یک سوال است که هزینه پیوند V-8 چقدر است. و سپس E-Hybrid است که قیمت جدید آن حداقل منعکس کننده باتری بزرگتر آن است. با این حال، پورشه کاین 2024 که به صورت بیونیک بهبود یافته است، باید ارزشش را داشته باشد.

 

 

دیدگاه ها (0)

محصول به لیست علاقه مندی اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد

با استفاده از تنظیمات کوکی میتوانید تجربه کاربری بهتری در سایت ما داشته باشید