با 2024 BMW X5 M and X6 M سیستم ترکیبی را بدست آورید و به رقابت کامل بروید

انواع M از SUV با اندازه متوسط BMW همچنین داشبورد با نمایشگر منحنی عظیم طراحی شده است.

  •         برای سال 2024 ، بی ام و X5 M و X6 M را با پیشرانه‌های جدید ارائه می‌دهد همراه با ظاهر به روز شده، و نمایشگرهای غول پیکر نصب شده روی آن.
  •         مدل های X5 M  و X6 M  اکنون درد رقابتی سخت هستند، جفت شدن آخرین بی ام و تویین توربو V-8 با یک سیستم ترکیبی 48 ولتی
  •         تطبیق ظاهر جدید آنها داشبورد مجدداً طراحی شده با نمایشگرهای خمیده نرم افزار Infotainment Idrive 8 را اجرا می‌کند.

2024 BMW X5 M and X6 M - 1

فناوری هیبریدی در حال گسترش در سری MBMW است. شاید برای کاهش گسترش غیرقابل اجتناب در سدان‌های نمادین M3 و M5، SUV X5 M 2024 و همتای قوزدار آن، X6 M، اولین خودروهای این برند با بالاترین عملکرد هستند که از سیستم الکتریکی 48 ولتی استفاده می کنند. بخشی از یک تجدید کامل در اواسط چرخه.

نوع جدیدی از رقابت

پیش از این، بی‌ام‌و X5 M و X6 M با یک پکیج انفرادی رقابتی ارائه می‌شدند که 17 اسب بخار قدرت اضافی، اگزوز پرحاشیه‌تر و چرخ‌ها و لاستیک‌های عقب با قطر بزرگ‌تر را به همراه داشت. برای سال 2024، هر دو مدل اکنون در دسترس هستند، به این معنی که تمام سخت افزارهای افزایش دهنده عملکرد، استاندارد می‌شوند.

2024 BMW X5 M and X6 M - 2

قلب آنها یعنی یک موتور 4.4 لیتری V-8 توربوشارژ دوقلو باقی مانده است. با این حال، به شدت مورد بازنگری قرار گرفته است. بی‌ام‌و می‌گوید که موتور جدید S68 دارای تغییرات بی‌شماری است که به‌منظور پاسخ‌دهی و کارآمدتر بودن آن نسبت به مدل قبلی‌اش انجام شده است. حداکثر توان خروجی برابر با 617 اسب بخار و گشتاور 553 پوند فوت باقی مانده است، اما اکنون با یک موتور الکتریکی اضافه شده به گیربکس اتوماتیک هشت سرعته تکمیل شده است. این موتور 12 اسب بخار و 148 پوند فوت تولید می‌کند و سیستم 48 ولت نیز به عنوان یک استارت ژنراتور عمل می‌کند.

گیربکس خود شامل اجزای خنک کننده بهتر و نسبت دنده های جدید است. همراه با گسترش گسترده‌تر نسبت به قبل، سه دنده اول اکنون کوتاه تر هستند. با وجود همه این تغییرات پیشرانه، BMW انتظار ندارد مدل 24 X5 M یا X6 M سریعتر از سال قبل باشد. همچنان ادعا می‌شود که هر دو شتاب صفر تا صد کیلومتر در 3.7 ثانیه دارند. ب ام و انتظار دارد به لطف مبدل‌های کاتالیزوری جدید، آلایندگی موتور کمتری تولید کند. رتبه بندی رسمی EPA هنوز اعلام نشده است.

2024 BMW X5 M and X6 M - 4

سایر تغییرات مکانیکی X5 M و X6 M شامل دمپرهای اصلاح شده و تغییرات تعلیق عقب است که برای بهبود پایداری در سرعت بالا طراحی شده است. ب ام و همچنین می گوید هر دو بدنه SUV اکنون به دلیل مهاربندی های اضافی سفت تر شده اند. هر دو مدل M همچنان دارای سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد و یک دیفرانسیل عقب با لغزش محدود با کنترل الکترونیکی هستند، اما اکنون می‌توانند مستقل از سیستم کنترل پایداری کار کنند.

2024 BMW X5 M and X6 M - 5

سایر تغییرات مکانیکی X5 M و X6 M شامل دمپرهای اصلاح شده و تغییرات تعلیق عقب است که برای بهبود پایداری در سرعت بالا طراحی شده است. ب ام و همچنین می گوید هر دو بدنه SUV اکنون به دلیل مهاربندی های اضافی سفت تر شده اند. هر دو مدل M همچنان دارای سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد و یک دیفرانسیل عقب با لغزش محدود با کنترل الکترونیکی هستند، اما اکنون می‌توانند مستقل از سیستم کنترل پایداری کار کنند.

2024 BMW X5 M and X6 M - 6

در حالی که آخرین زبان طراحی بی‌ام‌و مسلماً تفرقه‌انگیزترین زبانی است که تا به حال داشته است، به نظر می‌رسد این برند با فیس لیفت‌های X5 M و X6 M از شدت واکنش‌ها جلوگیری می‌کند. و M4 دو در، یا آرایش بیگانه ای که در شاسی بلند X7 و سدان سری 7 دیده می شود، شاسی بلندهای سایز متوسط با نشان M، دماغه کمتری دارند. البته، ما مطمئن هستیم که برخی از افراد همچنان راه‌هایی برای آزرده شدن پیدا خواهند کرد.

جلوی X5 M و X6 M اکنون دارای چراغ‌های باریک‌تر با لهجه‌های پیکانی است که به عنوان چراغ‌های روشنایی در روز و چراغ‌های راهنما عمل می‌کنند. مشبک‌های مشکی کلیه‌ی آن‌ها لت‌های افقی پیدا می‌کنند و نشان پلاک بزرگ‌تر از قبل است. اکنون یک قسمت مشکی جلوپنجره و همچنین قسمت زیر آن را در سپر جلو قاب می‌کند و شکلی شبیه به X را ایجاد می‌کند. مجموعه متفاوتی از ورودی‌های هوا در دو طرف به عمل بینی کمک می‌کند.

2024 BMW X5 M and X6 M - 8

در پشت، X5 M و X6 M چراغ‌های عقب اضافه می‌کنند که شکل عمده‌ی X در جلو را منعکس می‌کند. این و بازتابنده‌های عمودی پایین‌تر، تغییرات عقب را برای سال 2024 تشکیل می‌دهند. BMW همچنین گزینه‌های رنگ متالیک بیشتری را اضافه می‌کند که شامل Isle of Man Green و همچنین Brooklyn Grey و Frozen Pure Grey می‌شود.

یک گام به بالا در فناوری

برای کسانی که قبلاً نمی‌دانستند، ب‌ام‌و در حال تعبیه یک صفحه‌نمایش خمیده غول‌پیکر در مدل‌هایی است که در حال حاضر آن را ندارند، که تاکنون شامل X5 M و X6 M می‌شد. این راه‌اندازی ترکیبی از یک کلاستر گیج 12.3 اینچی با یک صفحه نمایش لمسی 14.9 اینچی در زیر یک تکه شیشه است.

سیستم اطلاعات سرگرمی از نرم‌افزار iDrive 8 این شرکت پشتیبانی می‌کند که کنترل‌های تعامل متنوعی را همراه با اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو ارائه می‌دهد.

2024 BMW X5 M and X6 M

صفحه نمایش خمیده بیشتر قسمت بالای داشبورد را اشغال می‌کند و طرحی بازطراحی شده به ارمغان می‌آورد. مورد دوم برای دریچه‌های باریک‌تر HVAC و نوار نور محیطی جدید با بافت کریستالی اعمال می‌شود. عنصر نور قابل تنظیم است و حتی می‌تواند کاربر را از تماس دریافتی آگاه کند.

از دیگر تغییرات داخل X5 M و X6 M می‌توان به شیفترهای پدال فیبر کربنی جدید در پشت فرمان اشاره کرد. فیبر کربن نیز تریم داخلی پیش فرض است، اما می‌توان آن را با عناصر چوبی جایگزین کرد.

ب ام و X5 M مدل 2024 از 123.295 دلار شروع می شود که البته شامل مجموعه ای از به روز رسانی های قابل توجه است.

X6 M مدل 2024 از 128.195 دلار شروع می شود که 4200 دلار نسبت به قبل افزایش یافته است. هر دو مدل قرار است تولید خود را از ماه آوریل آغاز کنند و احتمالا در تابستان امسال به فروش خواهند رسید.

دیدگاه ها (0)

محصول به لیست علاقه مندی اضافه شد
محصول به لیست مقایسه اضافه شد

با استفاده از تنظیمات کوکی میتوانید تجربه کاربری بهتری در سایت ما داشته باشید